Accepterad Sander | Medlem ansökning | SvampBob | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sander

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384094328/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander henrysson

Vad är ditt discord namn? Sander#1364

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. "Jag heter Adolf Jonsson, jag är 35 år gammal och är frönuvarande arbetslös. Jag växte upp en en liten by utanför Växjö, men mina föräldrar vann på jackpot och lyckades skrapa ihop lite pengar så vi kunde flytta upp till Stockholm när jag var 14 år gammal. Vi flyttade in i en liten lägenhet i precis utkanten av Södermalm och mina föräldrar bor än idag kvar där. Jag har alltid velat bli en konstnär men konstskolorna i Stockholm ville inte ta emot mig. Jag hade därför inget val att ta ett lätt jobb och tjäna ihop lite pengar till mina föräldrar jag var bara 16 år när jag började tjäna pengar till min familj eftersom vi inte hade det särskilt bra ställt när det kommer till ekonomin. Jag tyckte att jag tjänade för lite pengar och just vid denna tidpunkt så hade jag börjat hänga med killar som gjorde ganska grova springjobb åt det stora kriminella grabbarna. Detta påverkade mig och fick mig att också försöka och märkte snabbt att det här var ett mycket lättare sätt att tjäna pengar och valde därför att hoppa av skolan. Jag var springpojke till ett kriminellt gäng i ungefär 10 år. Sen blev jag en riktig medlem i gänget och lyckades tjäna ännu mer pengar, och livet flöt på. Men då ko vändpunkten i mitt liv. Jag blev tillfånga tagen och fängslades i 8 år, för grova brott som misshandel och pengatvätt. Efter att ha suttit inne i 8 år och gått på bidrag och terapier i 1 år vill jag nu förändra mitt liv och börja om på nytt. Och den nya delen av mitt liv ska vara så kriminell fri att det nästan blir lite onaturligt."

Adolf är en väldigt omtänksam och hjälpsam person, dock när han var liten fälldes han av grupptryck och en dålig ekonomi och detta är två saker Adolf än idag är rädd för. Därför har ha utvecklat ett drivande mindset som han tror kommer löna sig. Adolf är en ganska tråkig man men en sak har han som hobby och det är bilar och kläder. Under hans kriminella år var han en av de stiligaste bovarna och körde det rätta märket hela tiden. han har alltid haft god smak i dessa två kategorier.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tittat på GTA Rp i snart 3 år och har alltid älskat det. Ända sen dess har jag samlat på mig en massa erfarenheter och kan nu använda dessa till denna server. Jag har dock inte spelat GTA RP särskilt länge men det är just därför jag väljer att gå med i denna server. Jag vet att jag nu kan få lära mig GTA RP på riktigt. Jag kommer alltså bidra med sunt förnuft och ge mina medspelare en bra och rolig upplevelse på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en server som har allt, från knarkkarteller till bilaffärer. Detta gör att jag kan lära mig det jag tycker är intressant och på så sätt få en så rolig upplevelse som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade de genom twitch framförallt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt främsta mål är ju självklart att utvecklas och bli bättre och bättre på RP för att sedan få mina medspelare att ha en rolig upplevelse på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att utvecklas och ha kul!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
 
Tillbaka
Top