Nekad Sander | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sander

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384094328/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Henrysson

Vad är ditt discord namn? Sander#1364

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2021

Berätta om din karaktär. "Mitt namn är Sander Svensson, men kalla mig bara Sander. jag är en 25 årig man som är född på Lidingö utanför Stockholm. Under min uppväxt var mina föräldrar skilda vilket fick mig att mogna väldigt tidigt. Eftersom mina föräldrar var skilda fick jag ingen bra uppfostran och förstod inte vikten av skolan, jag började skolka oftare och oftare och tillslut hoppade jag av skolan vid 16 års ålder. Sedan dess har jag varit lite halvkriminell, jag hamnade i fel umgänge tidigt och därför springer jag och gör lite småjobb ibland för att tjäna lite pengar. Jag lever på bidrag och dessa små inkomster från polare."

Sander är en ganska mild kille, han kan bli arg men kan sansa sig. Sander älskar bilar och kläder, och har som mål att skaffa sig sin drömbil. Just nu är Sander inställd på att verkligen leva sitt lyxliv som han alltid velat leva och försöker därför ta sig in ett kriminellt samhälle eftersom han ser det som den enda vägen till framgång.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med en härlig stämning och faktiskt göra rätt för mig. Jag är i nybörjar stadiet när det kommer till rp, men det betyder bara att jag är här för att lära mig och kommer därför att lyssna på och följa de regler som finns.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en server jag hört väldigt mycket positiv kritik om både i min egna vänskapskrets men också på nätet. Jag vill lära mig RP och det känns som om Unive skulle kunna lära mig det, därför väljer jag just er.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom kompisar och nätet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt rollspel kommer att hga som mål att utvecklas och hela tiden försöka att bli bättre och bättre på små saker i karaktärens vardag, t.ex. att jobba stenhårt för att skrapa ihop lite pengar som jag sedan kan köpa min drömbil med, eller att jag försöker jobba så hårt att jag kan få en bättre roll på jobbet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill lära mig Rp. Och därför vill jag att Unive ska bli som en skola för mig och om det går bra då kommer jag bidra med en trevlig rp som verkligen satsar på att andra ska få en så rolig upplevelse som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, var tidigare det men lämnade pågrund av att ingen ville hjälpa mig.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top