Nekad Sanden1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanden1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185097132/

Ditt Hex-ID: vsteam:1100001490171ac

Vad är din discord tagg? Sanken69

Vem var det som bannade dig? Classic

Bild på banmeddelande: {59508D49-3D07-446E-A5AC-6AD0064793EF}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att när jag stod vid vallmot så testade jag något nytt och det var att avbryta animationen med att plocka blommorna och jag brukar inte abusa och sånt men jag testade och det står jag för så det var fel. men jag hade precis börjat plocka och hade kanske 10 blad så det var som att det hände precis när jag begick regelbrottet, men som sagt jag står för att jag gjorde det och det var fel och dumt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän hade precis kommit till vallmo plocket, vi han va där i 10 min kanske och då plockade jag som vanligt sen blev jag rånad och min vänn sprang iväg och han som rånade var ändå skön likksom och sa att han var fattig och att han behövde råna mig så jag köpte ändå det och sen sa han att det gick ploicka snabbare och då menade han med att man canclade animation genom at trycka x efter man börjat plocka så han dropg sen och då testade jag och sen typ 15 sek senare blev jag bannad för det, och som jag sa innan så fattar jag varför han bannade mig men samtidigt så brukar jag inte abusa och sånt men jag fattar ändå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså helt ärligt så var det ju rätt men det var liksom så oflyt när jag precis började med det och sen tog det 10 sek och sen var jag bannad och jag fattar varför han bannade mig men vet att jag gjorde fel och det ska ej hända igen, jag vet att det inte är tillåtet så det var dumt och om det skulle betyda nått så kan min blad jag plockade med buggen bli borttagna men det var inte många som sagt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad många små bans för länge sen som jag inte kommer ihåg men jag har bara 1 ban under de senaste 3 månaderna och det var för lall på sjukhuset när vi var dumpen så gick det lite överstyr och det blev slagsmål och jag blev bannad för "milt lall" men det var ingen big deal och utöver det har jag inga andra bans de 3 senaste månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunnat undvika att abuse men jag vill testa för att se om det var stor skillnad men det var kanske skillnad på 1-2 sekunder per blad och jag tänkte som sagt bara testa för jag ville inte bli bannad för det för att jag vet att abuse är banneble så min avsikt var ju såklart inte att fortsätta med det för jag vill inte riskera en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte abuse även om jag visste det innan vet jag det ännu mer nu för att jag blev bannad för det och det ska inte hända igen för jag vill bara spela utan att bli bannad framöver och jag vet att det var fel och att sånt ska inte göras för att utnytta systemet för att tjäna pengar så jag ska inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka