Nekad Sanden 8 | Polismyndigheten Ansökan (slajf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanden 8

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2006

Vad heter du på discord? Sanden 8#8404

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 80 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer att var aktiv varje dag men inte hela tiden eftersom att jag har läxor att gör men jag kommer vara aktiv varje dag. Men ungefär 3-5 timmar om dagen.

Vad heter du? Jonte Persson

Hur gammal är du? 27 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att alla i staden ska känna en större trygghet. jag skulle även vilja uppleva den gemenskap som ni inom polismyndigheten har. Jag skulle även vilja vara ett gott exempel för alla som bor i staden för hur det ska agera och ta sig an olika situationer. Och en sak som skulle vara riktig kul är att träffa massa ny människor so man kanske kan börjar umgås med.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Absolut kommunikationen, det är otroligt viktigt för en fungerande poliskår att ha en stark kommunikation, dels mellan poliser, men även kommunikationen med medborgarna i staden. Det är nyckeln till ett brottslöst och säkert samhälle enligt mig.

Vad vet du om yrket i helhet? det jag vet om yrket är att man behöver ha kyla i vissa situationer och inte stressa upp sig över saker som inte är så stora.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga erfarenheter av polis yrket men jag skulle gärna vilja skaffa mig minnen och fler erfarenheter av det.

Hur är du som person? Jag är en rakryggad person som framförallt är en god lyssnare, när det kommer till det sociala har jag en god kompetens, så att ha att göra med människor är absolut inga problem för mig. Jag är även en väldigt kreativ och trevlig person som alltid har ett bra bemötande inför människor. Jag är även en person som är driven, flexibel och glad som alltid är på framfötterna. Jag skulle även säga att jag är en jordnära person som har båda fötterna på jorden.

Är det något vi bör veta om dig? nej inget extra utöver det jag har berättat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka