Nekad Sanden 8 | Medlem ansökning [Gaywi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanden 8

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199185097132/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? w1lmer_06#6512

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Jan växte upp i en liten by som hette Öxnehaga. I Öxnehaga på den tiden fanns det ett stort grått hus där Jan bodde tillsammans med sin familj. Jan hade en bror som var lika gammal som honom som hette Erik. Dom brukade alltid hitta saker efter skoldagarna tillsammans med sina kompisar. Allting var perfekt tills den dagen då Jans mamma kom hem med ett fruktansvärt besked. Jan fattade ingenting men han fick sina aningar när han kom på att hans brorsa Erik inte hade synts till i huset sedan han hade kommit hem från skolan. Beskedet chockerade Jan. Hans älskade bror hade blivit påkörd av skolbussen.

Jan fick stora problem av denna incidenten vilket ledde till att han en dag försökte begå självmord. Men Jan misslyckades. Istället vaknade han förvirrat upp på Vågens sjukhus med beskedet att han har luggit i koma i 45 år. Såklart så fattade inte Jan vad detta beskedet innebar, utan han bara satte sig upp på båren inne på sjukhuset. Det var nu Jan insåg att något inte stod rätt till. Hans ben hade helt plötsligt blivit långa och håriga. Och rösten lät som en gammal förvirrad gubbe. Men stackars Jan visste inget annat nu än att han lever och är på fötterna igen. Och nu står han där, utanför vågens sjukhus, redo för nya äventyr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket erfarenheter inom roleplay och har spelat på många olika serverar tidigare. Jag vet hur man hanterar olika situationer inom rp:t som kan vara svåra för andra. Jag är bra på att bidra med roliga och långvariga scenarion. Kan rollspela som många olika sorters karaktärer och med olika röster. Är mogen och kan bidra med seriös rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och seriös rp. Inte allt för komplicerad rp, utan rp så att andra ska fatta hur de ska rollspela tillbaka. Positivitet till servern eftersom det gör allting lättare och roligare i slutändan. Respekt för andra. Roliga scenarion som alla kan skratta åt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna i varje scenario. Man ska göra så att andra partiet också kan ha roligt. T.ex 3 poliser riktar pistoler mot dig. Då ska du inte hoppa runt och tackla ner dom och försöka vinna det. Då borde man bara ge upp.

Hur hittade du Unive? mina kompisra tipasade mig och det känns som en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka