Accepterad Sanden 8 | Ban överklagan [XpoNenT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanden 8

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185097132/home

Ditt Hex-ID: steam:1100001490171ac

Vad är din discord tagg? Sanden 8#8404

Vem var det som bannade dig? XpoNenT

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? crim utan crim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för jag hade en kniv på mig utan att vara kriminel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad stod jag i kön utanför vianor och en kille körde om mig i kön och då gick jag fram till han och frågade vad han hållde på med och då blev han lite arg, sen lite senare körde jag om honom i kön igen eftersom att det var jag som stod före honom från början då kommer han fram till mig och hotar mig med en ak47 som han påstor att han har i bak fickan så när han har gått till baks till sin bil så skickar jag ett medelande till polisen och säger att jag tror att han är beväpnad. lite senare kommer polisen in på parkeringen och jag säger att det är han som hotade mig och dom söker igenom han och han hade inget vapen så att han ljög ju för mig. Sen säger den ena polisen att dom ska söka igenom mig och dom gör det och hittar då en kniv som jag fick av en kille som bara kom fram och gav den till mig, och sen jag fick kniven har jag inte använt den en enda gång, så dom tar mig till polisbilen iaf och precis när jag ska gå in i bilen så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om du frågar mig så tycker jag kanske att det inte var en felaktig ban eftersom att jag hade en kniv men eftersom att jag aldrig använt den och hade heller inte tänkt att göra så hade det nog inte varit något problem om polisen kom. jag vet att man inte får ha kniv på sig men jag har träffat på massa folk på unive som har kniv utan att var krim.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för MILD VDM och det var för att mappen buggade och jag kunde inte se han så råkade jag köra på han utan att kolla hur det gick med han utan jag bara körde iväg så i själva fallet så var det för att jag inte såg honom och han vra liksom osynlig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag inte hade velat riskerad att bli bannad eller tagen av polisen had jag kunnat skita i att ta upp kniven som killen gav mig då hade det inte varit någon riska att bli bannad eller tagen av polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man absolut inte får ha kriminela föremål om man inte är kriminel utan det är bara för dom kriminella so får använda vapen och jag tänker inte göra det igen, desutom tog polisen kniven och lär ju eller vill inte ha tillbaka den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka