Accepterad Sanden 8 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanden 8

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185097132/

Ditt Hex-ID: steam:1100001490171ac

Vad är din discord tagg? w1lmer_06#6512

Vem var det som bannade dig? vet inte efterssom det var i dc

Hur lång tid var din ban? obestämd tid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har ingen discord server som är unives

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att den som banna mig gjorde det för att jag länkadem min hihat länk i dc och jag förstår varför han banna mig också men grejen var att jag länkade den i helt fel dc så när jag råkade skicka den tänkte jag inte på det för en typ 10 sekunder efter att jag hade skickat den i fel dc och precis när jag skulle ta bort meddelandet blev jag precis bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle länka min hihat länk i en av mina kompisars dc och så var jag inne i unives dc utan att tänka på det så råkade jag skicka den där och precis när jag insåg att jag hade skickat den fel och skulle ta bort den så blev jag bannad, jag vet att det är ban på self promotion men meningen var inte att self promota mig i unives dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju ingen felaktig ban men eftersom att meningen var inte Self promotion utan att länka den i mon kompis dc så tycker jag att jag inte borde vara bannad efterssom det var inte meningen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare i dc:n

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla så att jag verkligne inte var i unives dc innan jag skicka länken men men9ingen var inte att skikca den i unive så att jag skulle bli bannad för jag kan alla regler och vet att man inte kan göra så men efterssom det inte var meningen tycker jag själv att jag inte borde vara bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska kolla en gång extra innan jag skickar saker så att man inte riskerar att skicka i fel server och göra ett regelbrott

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka