Nekad Sanden 8 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanden 8

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185097132/

Ditt Hex-ID: vsteam:1100001490171ac

Vad är din discord tagg? Sanken69

Vem var det som bannade dig? Classic

Bild på banmeddelande: {59508D49-3D07-446E-A5AC-6AD0064793EF}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag, när jag stod vid vallmofälten, testade något nytt. Jag avbröt plockanimationen, vilket inte är något jag brukar göra, då jag inte brukar ägna mig åt att utnyttja systemet på något sätt. Jag ville bara prova något nytt, och jag inser att det var ett regelbrott – det var fel och dumt av mig. Jag hade precis börjat plocka och hann samla kanske tio blad innan bannen inträffade. Jag tar fullt ansvar för mitt agerande och inser att det inte var rätt av mig. Det var ett misstag från min sida, och jag ber om ursäkt för det. Jag hoppas att ni kan överväga att ge mig en ny chans då detta inte är mitt vanliga beteende på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän hade precis anlänt till vallmofältet och hade varit där i ungefär 10 minuter. Under tiden plockade jag som vanligt. Efter en stund blev jag dock rånad, och min vän sprang iväg. Den som rånade mig var ändå trevlig och förklarade att han var i behov av pengar, vilket jag kunde förstå och acceptera. Efter rånet berättade han att det fanns ett sätt att plocka snabbare genom att avbryta animationen genom att trycka på X efter att man börjat plocka. När han gick därifrån testade jag detta av ren nyfikenhet, och bara 15 sekunder senare blev jag bannad för det. Jag förstår varför jag blev bannad och inser att det jag gjorde var ett regelbrott. Det var ett felaktigt val från min sida, och jag tar fullt ansvar för mitt agerande. Jag vill dock poängtera att jag normalt inte bryter mot regler eller utnyttjar systemet. Jag ber om ursäkt för mitt misstag och hoppas på en chans att visa att jag kan följa reglerna framöver.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt var det mitt eget misstag, men det kändes verkligen som otur att jag blev bannad nästan direkt efter att jag testade detta. Jag hade precis börjat använda metoden, och det dröjde kanske 10 sekunder innan bannen kom. Jag förstår fullt ut varför jag blev bannad och erkänner att det jag gjorde var fel. Det var ett regelbrott och en dum handling från min sida, och jag tar ansvar för det.
Jag är medveten om att det är mot reglerna, och jag kan garantera att det inte kommer att hända igen. Om det skulle göra någon skillnad är jag också helt okej med att de blad jag plockade under den korta stunden med buggen tas bort, även om det inte hann bli särskilt många.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Under de senaste tre månaderna har jag dock endast haft en enda ban, och det var för "milt lall" på sjukhuset. Det var när vi var "dumpen" och saker eskalerade lite för mycket, vilket ledde till ett slagsmål. Jag förstår varför jag blev bannad för det, men det var ingen allvarlig incident. Förutom den händelsen har jag inte fått några andra bannar under de senaste tre månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag inser att jag hade kunnat undvika att utnyttja buggen, men min avsikt var aldrig att missbruka den. Jag ville bara testa för att se om det verkligen gjorde någon större skillnad. Det visade sig att skillnaden var minimal, kanske 1–2 sekunder per blad. Jag testade det av ren nyfikenhet, inte för att avsiktligt bryta mot reglerna eller dra fördel av systemet.
Jag var fullt medveten om att abuse är ett regelbrott som leder till en ban, och därför var det aldrig min intention att fortsätta använda metoden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig min läxa när det kommer till att utnyttja systemet. Även om jag redan visste att det var fel innan, har bannen gjort det ännu tydligare för mig. Jag förstår nu fullt ut konsekvenserna av sådant beteende och inser hur viktigt det är att följa reglerna. Det här kommer inte att hända igen. Jag vill kunna spela på servern utan risk för fler bannar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka