Inaktuell Sanden 8 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sanden 8

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185097132/

Ditt Hex-ID: vsteam:1100001490171ac

Vad är din discord tagg? Sanken69

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: {917C3AFC-9701-4FF5-A885-075570ECDED0}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han tyckte att jag och min vän lallade på sjukan, vilket jag kan förstå men likssom jag gjorde inga upprepande grejer utan efter att staffsen skrev i ooc så skärpe jag mig så jag tyckte det var lite kosntigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vin var dumpen påå sjukhuset ssen blev det slagsmål inne i stora salen och då skrev staff i ooc att sluta lalla och att vi ksulle bete oss på sjukan så då slutade vi lalla och slagsmålet upphörde och efter det så gick vi ut i sjukhuset på baksidan och så snackade jag med någon som stodf där och 10 sek senare blev jag bannad, men jag tyckte kanske att det var fel från första böärjan men efter jag hade fått tilsägelse så skärpte jag till mig men 30 sek efter det blev jag ändå bannad så jag fick aldrig någon chans typ utan jag blev bannad direkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte kanske att det var fel för eftersom jag fick en tillsägelse så slutade jag men efter det så blev jag bannad med det var ingen grovt lall och jag tycker att det var konstigt att jag fick ban för det, hade varit mer förstående om han kickade mig men nu fick jag 1 dagars ban för lite små lall vilket jag tyckte var extremt konstigt att jag fick så pass mycket bestraffning för lite lall, som sagt hade det varit mer försåtligt med en kick och jag brukar liksom inte lalla i vanliga fal men nu kanske det blev lite för mycket. Tyckte dock det var konstigt att dela ut ban för en så mild grej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga Bans under de 3 senaste månaderna men innan det har jag några sv bans och någon för meta men det var typ 1 års sedan så jag kommer knappt ihåg det längre men som sagt inga andra bans de senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart hade ju alltid kunnat avstå med lallet men jag tyckte inte jag gick över någon gräns utan jag tyckte mest det var lite små roligt men såklart hade jag ju kunnat va mer seriös men ibland blir det bara lite för roligt och då kan det gå lite överstyr men jag tycker inte att det var någon ban utan mer en varning eller en kick och i värsta fall en sv ban typ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte lalla för mycket överlag men framförallt inte på allmänna platser då det ses hårt på även om det inte alltid är så grovt så ska man alltid försöka hålla sig så seriös man kan och undvika lallandet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Inaktuell då din ban ska ha gått ut. Dessutom ska du bara göra en ban överklagan per 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka