Nekad sandbox | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sandbox

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198360315760/

Ditt Hex-ID: 110000117d84770

Vad är din discord tagg? Malterer#5711

Vem var det som bannade dig? Nosh

Hur lång tid var din ban? 20

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var en kille som ja dödade efter han slog o sa racistiska grejer vilket enligt mig borde inte ens vara tillåtet på denna gjord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb kom fram o slog mig o min kompis o kallas os rasictiga grejer så jag rånade han och under denna tid hade ja krim roll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var den felaktigt men om denna supporten inte såg hella grejen så respekterar ja det helt men det är ju också därför jag gör denna överklagningen för att jag vill spela på servern o vill vara aktiv för det e det jag tycker är kul

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var att jag blev bannad i 1 timme för all men det kom fram tills att det var en fel ban att han hade råkat banna fel person

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat klippa hella grejen och gå till en support och fått denna killen bannad för att dem grejerna han sa ska inte vara tillåtet att säga

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ta hjälp och snacka med support innan du gör något hastigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka