Accepterad Sandberg | Whitelist ansökning (Simon) [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
1,232
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128093420/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? sandberg#1873

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Jansson han är 28 år gammal Han är en energisk, ambitiös och en väldigt trevligt person. På fritiden så gillar han att spela fotboll och umgås med sina kompisar eller så är han och jagar. Tims dröm har alltid varit att bli en bilsäljare men tyvärr så hamnade han på fel spår redan när han precis hade flyttat hit. Han blev kidnappad och utpressad på flera miljoner kronor som han fick betala av ifrån sin farmors arv som hade gått bort innan Tim flyttade till staden. Efter den incidenten så hade han inte råd att betala av hyran eller betala av fordonskatt så hans bil blev tagen från kronofogden samt alla hans tillbehörigheter. Han blev då sparkad ifrån sin bostadsrätt och blev hemlös. Den tiden var en väldigt mörk tid för honom och han hade det väldigt jobbigt. Men han kämpade fortfarande på. Han fick chansen en gång att gå med i ett fotbolls lag som han har önskat länge. han spelade där ända fram till 20 års åldern då han fick en knä skada så han inte kunde fortsätta. Under ett år så var han sjukskriven pågrund av sitt knä det var då han hitta intresse av polisen han började plugga till polis och kom sedan in som polis ca 3 år efter. och just idag så lever han ett glatt och gott liv med goda vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ska bli whitelistad för att jag kommer ta RP till ett helt ny nivå till servern och jag kommer att RP:a väldigt seriöst i min roll och du är villig att utföra scenarion även om dem inte kommer att vara till fördel, jag har förståelse över att det inte alltid kommer att gå min väg. Varför jag ska bli whitelistad till servern är att jag kommer att komma med en hög kvalite RP mot alla som spelar och, jag har läst reglerna i servern och kommer lyda dom för om man inte gör det så blir man av med whitelisten. Jag är är ganska bra på RP så jag vet vad som är rätt och fel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna få ett jobb och kunna leva mig in i det lättare. Att jag vill ha en chans och kunna joina ett gäng/jobb. Vill känna mera pengar. Och detta är den servern jag kör på ingen annan server och jag kan göra bra scenarion och jag har bra rp nivå. Jag vet hur man rpar. Tycker det är jätte roligt och rpa, Och kommer nog att tycka det är ännu roligare och rpa om jag nu har whitelist pga att då kan jag skaffa jobb/ gå med i ett gäng

Hur hittade du Unive? genom att mina kompisar visa det för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utvecklas ännu mer och jag vill kunna skapa ett roligt och socialt rp med andra. Även ha så kul som möjligt. Mitt mål med mitt rollspel är att få folk att må bra och kunna göra roliga saker, Jag vill vara den där personen som folk vänder sig till om dom behöver hjälp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top