Nekad Sandberg | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
1,232
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128093420/

Ditt Hex-ID: 1100001459ba2ec

Vad är din discord tagg? Sandberg#1873

Vem var det som bannade dig? Grakke

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom valde att banna mig för att jag ställde mig upp efter jag hade fått skott i benet och i min väst och sedan skött tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att en kompis fick ett samtal om att det var någon som ville något uppe vid nakenstaden vi förstår att det är något som kommer hända så hela gänget åker upp ditt och vi var på väg upp ditt jag och en till valde att åka upp på berget för att ha en översikt över hela nakenstaden. och sen så kommer det fram grabbar i busken skjuter ner mig och en kompis det kommer två andra från oss skjuter ner dom jag ställer mig upp då han ställde sig upp igen och skött ner han och sen fortsatte det min kompis dog så vi skulle till sjukhus men på vägen ner så möter vi en grabb som skött ner oss så vi aldrig han ifrån till sjukhus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både jag och nej. för att jag har hört att om man kommer i en skottlosning så kör man tills ma dör och sen jag rpade på att jag hade ont och så efter då jag hade fått ett skott i benet vet ej riktigt vart skottet träffa men rpade fortfarande att jag hade ont. och sen är det ju klart att man inte ska eller kan ställa sig upp efter det men som sagt folk säger att om man kommer i en skottlosning så kan man köra tills man dör

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var typ helt ny till servern och slog min kompis och förstod inte riktigt reglerna då. sen en gång för copbait då jag åkte fram till en polis och skulle ställa en fråga men den var felaktig så att aa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag inte skulle ha ställt mig upp efter jag hade blivit skjuten och skjutit tillbaka och skulle legat kvar och haft ont. eller att jag skulle gott och lagt mig innan så jag inte ens var med på scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att inte ställa sig upp efter att jag har blivit ner skjuten och skjuta tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka