Accepterad Sandberg | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
1,232
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2006

Vad heter du på discord? Sandberg#1873

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 14:00 till 00:00 nästan varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 10 måndader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla ett koll generellt och banna/kicka dem som gör dålig rp/bryter mot reglerna. Jag skulle även hålla ett öga på bilar som står på vägarna så dem inte står och skrotar eftersom det blir dålig RP. Jag hade också hållit mer öga på allmänheten så jag inte ser att folk lallar eftersom det förstår RPn enormt. T.ex när dem copbaitar och lallar samtidigt. Oerhört jobbigt när dem åker fram och tbx och därför vill jag ha servervakt för att kunna få bort dem så fort som möjligt. Jag hade också varit hårdare med bans. Ser jag någon lalla så kommer jag inte kicka utan jag svbannar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har känt en längre tid att servervakt inte är något jag vill men på senaste tiden har jag blivit lite småirriterad på folk i allmänheten. T.ex lall men framförallt copbait. Så fort folk ser poliser vill de bli jagade och det förstör vårt arbete rejält. Jag vill se till så att folk lär sig för sina misstag och att det går att reparera misstagen. Så största anledningen är pga lall och copbait men även omrimliga saker som bilar mitt i vägarna. Det var när jag var polis sen innan. Nu när jag är kriminell och man tar gisslor och hotar andra osv märker man att de bryter mot många regler såsom FearRP. Jag och en kompis skulle ta 2st gisslor och drog vapen på dem och dem började slå oss.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan bidra med att få bort lallarna på ett effektivare sätt genom att svbanna dem. Detta gör att Unive blir till en mindre lallserver vilket höjer RPn enormt eftersom det finns många som påverkas av lallandet och blir en del av det. Jag hade även kunnat höja RPn med att DVa bilar som står hej och vilt eftersom det förstör RPn på biljakter när man råkar köra in i en cross som ligger mitt på vägen och det förstör i princip hela scenariot. Jag kan också höja RPn genom att kicka dem som har söndriga kläder att fixa det eftersom det gör att folk kan snacka OOC ibland och fråga vad som hänt och det kan leda till att dem börjar snacka om saker som inte är okej. T.ex att det råkade bli så. Hade varit bättre RP att säga. ''Jag plockade den från soptunnan''

Varför ska just du bli servervakt? Jag bör bli servervakt då jag varit servervakt 2ggr sen innan. Jag har även varit Mod innan så jag har mycket erfarenheter inom just kommands och vilka stunder man bör banna, kicka eller ta det vidare till support. Jag bör också bli servervakt för att jag bidrar med hög RP och kan höja RPn genom att få mer kommands att banna/kicka folk så att RPn höjs generellt.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom jag var servervakt innan så vill jag ha tbx den. Oerhört jobbigt när folk Copbaitar och lallar vilket jag vill få bort. Även jobbigt när fordon ligger på vägarna och förstör RPn. Har berättat ovanför lite varför jag vill bli det och kort sagt är att alla lallare ska bort och jag vill ha tbx den efter jag varit demotad som Support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/dv tar bort bilen
/kick [id] [anledning] kickar personen
/svban [id] [anledning] bannar personen i 1 h

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka