Accepterad Sandberg | Ansökan till Servervakt [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
1,232
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? sandberg12

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu på sommarlovet aktiv från 14:00 till 03-04:00
Sen när skolan börjar igen från 15:00 till 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/756954570541760513/1127939018533908570/image.png Kan skicka pm till någon också vet inte riktigt hur man gör för att visa bilden. Kan även tilläga att vissa av dessa bans är ju fel som exempel Ovve för RDM där råka han ha fel id och Amyars ban.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll och banna folk ingame när dom ser det. Dom ska kunna underlätta staffs jobb genom att kunna banna/kicka folk som inte sköter sig. Som servervakt så är du lite som en "förebild" du ska visa bra rp och inte begå några regelbrott. För som sagt som Servervakt så är det ju meningen att du ska hjälpa till och banna dom här som lallar, rdm m.m.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servevakt för att jag har varit det innan jag hatar när några lallare eller andra personer kommer och förstör scenarion bara för att dom tycker det är kul så jag vill bli servervakt så jag kan banna dom snabbt så man kan fortsätta ett bra scenario. Jag vill även hjälpa till och underlätta staffsen jobb för jag vet redan att dom har mycket att göra och ifall vi servervakter hjälper till så underlättar det för hela servern. Sen så är jag också polis och som polis märker man väldigt mycket att det är copbait som sker och det är väldigt drygt så jag vill kunna banna dom som copbaitar och kunna forsätta förhoppningsvis ett roligt scenario.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms fel tillexempel att man inte bannar sin kompis även fast han gör fel. Eller att du bara bannar eller kickar folk för att du inte gillar dom.
Abuse är när du använder permsen för din egen vinning tillexempel du revvar i scenarion för att leva igen du har toggleid på för att kunna se vart folk gömmer sig.

Vidare, jag vet att du kom tillbaka nyss men det hela blev fel angående att du lämnade unive och liknande. Egentligen måste du HA HAFT Medlemskapsrollen i 1 månad men eftersom du var borta i 3h kommer jag ge dig vidare på denna ansökan. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka