Accepterad Sandberg | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sandberg

Icke Medlem
Meddelanden
1,232
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2006

Vad heter du på discord? Sandberg#1873

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar mellan 14:00 till 00:00 typ varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? i 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det skulle ju självklart inte påverka mitt rp, men jag vil kunna skicka ut folk som inte följer reglerna. Jag vill kunna skicka folk och sedan kontakta staffs när folk inte följer reglerna. Staffs svarar nästan alltid på /report men jag vill ändra det från nästan till alltid, alltså det lilla extra. T.ex mellan 2-8 så är det väldigt få staffs inne och då vill jag kunna fortsätta rpa utan att någon vdmar mig. och sen kunna banna alla folks som copbaitar då jag är polis och ser det dagligen

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har spelat på unive ett bra tag nu och jag vill ta denna chansen för att bli en servervakt då jag vill försöka mitt bästa att hjälpa till och delta när det är situationer där folk gör något mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer att vara en fördel till servern eftersom att jag är ganska aktiv på servern. Jag vill också se till så att alla som lallar verkligen skärper sig och lär sig av sina fel och göra staden till en bättre och roligare plats för alla. Jag vill minska lallet och tramset på servern så mycket som jag kan. Men jag vill framförallt att dem som lallar och har sig lär sig av sina misstag.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt eftersom jag har spelat fiveM ett tag nu så har lärt mig alla grundregler så vet vad man får och inte göra. Vill bara göra så alla på serven får en bättre upplevelse när dom spelar på servern. Jag skulle aldrig svabusa genom att ressa mig själv när jag dör i ett scenario eller dv'a folks bilar för jag känner för det, det har hänt förut med mig att folk dv'ar mina bilar när jag står vid dom eller att folk ressar sig själva mitt i ett scenario. Jag kan alltid ta kritik för kritik för mig är något jag kan lära mig av.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att skicka ut folk på servern som inte kan reglerna som bara "lallar".
Vill förbättra rp nivån på servern så den blir ännu mer seriöst. sen är jag polis också och då är det mycket copbait med massa annat fel som jag skulle vilja få stopp på. och sen såklart hjälpa till staffs med sitt arbete sen såklart tar dom dom större bansen

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra kunskaper. eftersom jag har varit en servervakt tidigare i en annan server. /kick (id) /svban (id) /revive (id)

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans yes jag fick en ban för grov powergaming då jag blev ner skjuten i ett scenario och sen ställde mig upp och skött tillbaka, men egentligen är det att man kör tills man dör i skottlossningar

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka