Accepterad Sancho | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sancho

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sancho

Vad heter du på discord? Sancho#2924

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag efter skolan

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nästan ett år, 8 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) En gång

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts uppgift är att underlätta staffs arbete genom att kicka samt banna folk som begår regelbrott. En servervakt ska inte gå runt och leta efter problem utan en servervakt ska låta alla problem komma till sig. Alltså en servervakt är en vanlig spelare som rpar fast med några perms. Ifall jag som servervakt ser att en medlem begår ett regelbrått så ska jag banna hen i en timme eller kicka ifall det inte är så allvarligt. Om jag blir godkänd som servervakt, ska jag fortsätta rpa som vanligt tills jag ser ett regelbrott och då tar jag åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Förut så var jag servervakt men jag missade jag ett möte som gjorde att jag blev demotad. Jag är ganska aktiv på unive vilket gör att jag dagligen ser att regelbrott begås. Vilket gör att jag vill ta ett stort steg och hjälpa till i servern samt underlätta staffs arbete. Jag spelar oftast på kvällarna då jag har märkt att regelbrott begås pga det inte är så många staffs som är ute och speccar. Jag vill göra något åt "lallare" och "problem spelare" på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t,ex när du återupplivar din vän under ett scenario för att sedan vinna scenariot. Meningen med abuse är att om man t,ex är hungrig så drar man en /revive för att få health.

Korruption och abuse är att man drar till sig fördelar genom sina perms.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka