Nekad Sanchez patron | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronssk

Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199632006799/

Ditt Hex-ID: 76561199632006799

Vad är din discord tagg? Sanellpatron

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 011047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde mild brist på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi mötte på en bil som var opps och det så fråga vi vilka det var och då sa dom yakuza så vi hoppar ut ur bilen och börja skjuta, dock sköt jag bara ett skott mot dom jag dödade ingen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban och det står jag för, jag gjorde fel och hoppade ut och sköt ett skott de va ingen social rp alls vi visste bara de vva oppsen och vi förde ingen konversation

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Copbait, och metagaming,
Jag lärde mig av copbait att inte köra och hetsa polisen.
Metagaming lärde jag att jag inte får ta grejer ooc och sen göra något in game på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha mer social rp som tex vilka är det? sen säga vie 100 ligan o vie opps osv fört en mer konversation så de blir mer social rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att börja ha mer social rp och inte bara hoppa ut direkt på människor dock sköt ja bara ett skott men killen va redan död då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka