Accepterad Sanchez patron | Ban Överklagan ( mio

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Patronssk

Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199632006799/

Ditt Hex-ID: 76561199632006799

Vad är din discord tagg? Sanellpatron

Vem var det som bannade dig? Milo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 011047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Aa asså jag fatta att de va lite brist på social rp, men de va inget grovt tycker ja. Vi rulla i gängbilen o såg en från fiendesidan, vi fråga vilka dom va o han sa sitt gängnamn (vilket va våra fiender), så vi hoppa ut o sköt. Jag sköt ba 2 skott, det va en annan från mitt gäng som döda honom, inte jag. Fatta att de kanske gick lite fort men de va ändå fiender o vi va redan i beef, så de kändes ändå rimligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi rulla runt i gängbilen o såg en snubbe stå vid vägen, vi visste inte direkt vem de va så vi stanna o fråga vilka han tillhörde. Han svara med ett gängnamn som vi är i beef med alltså våra fiender Så i princip direkt efter han sa de hoppa vi ut jag drog fram vapnet o sköt typ 2 skott bara sen en annan från mitt gäng sköt klart o döda honom. Sefter blev ja bannad för "mild brist på social rp", men ja tycker de va ändå rimligt med tanke på situationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Copbait,metagaming
Copbait. Ja lärde mig o inte hetsa och försöka få polisens uppmärksamhet
Metagaming inte ta grejer ooc som gör att ja kan vinna scenario in game

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag fattar att ja bröt mot rp reglerna där, istället för att bara hoppa ut och b och börja skjuta direkt efter han sa vilka han var med så borde vi ha byggt upp konflikten mer typ snackat lite mer kanske slängt iväg ett hot mot honom dragit upp vapnet o gett han en chans att reagera, det hade blivit mer socialt rp då, o mer rimligt enligt reglerna, man kan/ska ju inte bara på gängnamnet direkt o börja skjuta utan att de finns nån riktig händelse bakom eller nåt hot/scenario sen innan, nästa gång ska ja tänka mer på att skapa en riktig situation innan nåt händer, så de blir mer rp och inte bara en snabb shootout

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa jag har ändå lärt mig en del efter bannen. Fatta nu att man inte bara kan gå direkt till skjut bara för nån säger sitt gängnamn, även om de är fiender. Måste va mer socialt rp innan, typ hota, snacka, skapa lite situation så de känns mer realistiskt o enligt reglerna. Jag va nog lite för snabb där, men nu vet ja att man måste bygga upp konflikter bättre. Ska tänka mer på det framöver o se till att allt går rätt till med rp innan nåt händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka