Nekad San | Ban överklagan [jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

San

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,434
Reaction score
214
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174052965/

Ditt Hex-ID: 11000014858ec65

Vad är din discord tagg? San#3333

Vem var det som bannade dig? min broder Jackz

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Doxxing

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott som jag ej skulle ha gjort samt att jag aldrig upprepa det igen då jag har lärt mig av mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Bagheera satt och hetsa väldigt mycket i kriminell discorden och satt och skrev massa skit, och jag belv sur och då valde jag skicka en video på honom där han har klippt säg och visar upp det på sin story på Snap, det var tydligen doxxing men jag vet inte varför, jag har trott att doxa betyder att man sprider info eller pirvata saker om en individ, det var fel av mig att skicka till honom, men jag kan lova att JAG inte har skickat till nån annan förutom hnm själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt av staffs, tror dock att dem missförstågd mig med doxxing, jag skicka aldrig info eller liknande till nån, skickade enbsart bara en video till bagheeera själv på han själv, JAG har aldrig skickat denna video till någån annan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vanliga regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att skita i att göra saker tillbaka mot bagheera och ba hoppat support och sagt att han sitter och hetsar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att gå till staffs såfort någon gör ett regelbrott eller är jobbig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ye

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka