Nekad San | Ban Överklagan [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

San

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,434
Reaction score
214
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174052965/

Ditt Hex-ID: 11000014858ec65 (Hex)

Vad är din discord tagg? San#1000

Vem var det som bannade dig? Bollpod

Bild på banmeddelande: bild_2023-04-08_171024835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bröt mot reglen Powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid mitt gänghus och så laggade jag som in i sören, så för staffen så körde rakt in i en grabb och flög under bron men för mig så körde jag fram o tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Rätt ban men diskuterat lite med staffen och berättat hur det såg ut för mig och han förstår mig och jag förstår honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag varit bannad för vanliga regler, varit srmod i 6 måndaer så inte varit bannad på ett tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte lagga, och tänka mig för innan jag kör i höga hastigheter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Oja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka