Nekad San | Ban Överklagan [320]

• Trådskapare Trådskapare San
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

San

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,434
Reaction score
214
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174052965/

Ditt Hex-ID: 11000014858ec65 (Hex)

Vad är din discord tagg? vondam & discord id: 1125340402069803119 OBS! Hade ett annat konto men har tagit bort och skapat detta nya.

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-05-10_230730.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Stökig på servern och skjölt utan krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag inblandad i scenarion som ledde till att jag bröt mot reglerna. Jag bröt mot i "clogg" och "krim utan krim", vilket var orsaken till bannen..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag är medveten om mina handlingar och inser att jag bröt mot reglerna men ångrar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare på Unive Roleplay, Jag inser nu vikten av att följa reglerna och försäkrar er om att jag har lärt mig av detta misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat agera annorlunda genom att förstå och respektera reglerna bättre. Jag inser nu att mina handlingar påverkar inte bara mig själv utan hela communityn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket från min ban. Jag förstår nu att det är viktigt att bidra till en positiv och respektfull spelupplevelse för alla med att följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att om jag begär att min överklagan ska läsas, kan den automatiskt nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka