Accepterad San | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

San

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,434
Reaction score
214
Vad är ditt namn i verkligheten? San

Vad heter du på discord? San#1000

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Det är lite Gott och Blandat

15:10 till 22:00 måndag
16:00 till 22:00 tisdag
16:00 till 23:00 onsdag
15:10 till 22:00 torsdad
16:00 till 23:00 Fredag
12:00 till 00:00 På lördag
12:00 till 22:00 På Söndag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Länge 1-2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har runt 39 bans

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till så att lallarna och folk som gör regelbrott ska bannas, jag ska ej leta bans bansen ska komma till mig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag är en väldigt social person som kan rp bra och har ungefär ett aktivt 2 unive år på nacken! Och jag anser att jag skulle gjort ett riktigt bra jobb som de och inte gjort någon besviken på de och förbättrat rp nivån och förbättrat rp upplevelsen för alla nya och gamla. Och jag känner att jag kan ta de ansvaret och hjälp staffs osv. 99% procent finns jag tillgänglig i unives dc när jag spelar om de är något som händer så man måste komma i kontakt med mig snabbt. Jag önskar de bästa för unive och för alla nya och gamla spelare. Och jag vill kunna banna personer som gör grejer som ingår inom fail rp osv jag skulle svbannat ALLA som jag ser som skriver tex "/sme dagdrömmer" eller "/sme Sover" då de är halv ooc och de är fail rp eller de beror ju helt på ligger man hemma och har skrivit "/sme dagdrömmer" så är de ju en annan grej men är man ute på gatan i en bil så ska dem ut direkt. Inget snack om saken ooc passar inte in i fivem rpt de är nog en av dem viktigaste reglerna jag anser efter Meta gaming t.e.x.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är TEX, ha toggleid i scenario.

++rep Du har varit tidigare sr.mod Med stor framgång! Lycka till med ditt ansökande!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka