- Meddelanden
- 1,434
- Reaction score
- 214
Vad är ditt namn i verkligheten? San
Vad heter du på discord? San#3333
Ange ditt födelsedatum 1 September 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har skola så jag brukar börja runt klockan 9 och sluta runt 14-15 tiden, sedan så kör jag paddel 4 ggr per vecka samt att jag är ute med vänner ganska ofta men annars så är jag hemma o kör Unive från klockan 17 eller typ 18 och kör till 23:00 och detta är min vardag. Jag hänger mycket på piren, torget, motellet och allmäna ställen mycket mycket samt att jag hänger mycket vid klubben som jag jobbar på och på dessa ställen brukar det vara mycket lall och regelbrytare, samt att folk brukar göra terrordåd och liknanade här på dessa platser.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag ahr varit medlem och spelar på unive för fösta gången för mer än 1 år sedan och det har varit super kul, jag har varit SV Innan men är ej längre
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet ej hur man lägger in bilden här, men kan visa på intervjun om jag blir godkänd.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har ansvaret att se till att alla som gör regelbrott ska bort så fort som möjligt om staffs inte speccar just på den sekunden/tiden så det skulle vara kul att ta ansvret att banna/kicka folk om det bryter något regelbrott som vdm,rdm eller lall.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt efter som att jag ahr varit det inna och har erfarenheter inom SV. Samt jag tycker att detta är sjukt kul jobb att ha när man ändå är inne och rollspelar inne på servern, då menar jag att det är spännande att vara SV på unive. Samt att jag hänger mycket på piren, torget, motellet och allmäna ställen mycket mycket samt att jag hänger mycket vid klubben som jag jobbar på och på dessa ställen brukar det vara mycket lall och regelbrytare, samt att folk brukar göra terrordåd och liknanade här på dessa platser.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse skulle jag säga är att man t,ex Ressar inne i ett sncario eller har toggleid på scnario som storming eller skottlosningar eller liknande saker. jag kommer sköta jobbet galant och ej vara korrupt eller abusa mina perms.
Vad heter du på discord? San#3333
Ange ditt födelsedatum 1 September 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har skola så jag brukar börja runt klockan 9 och sluta runt 14-15 tiden, sedan så kör jag paddel 4 ggr per vecka samt att jag är ute med vänner ganska ofta men annars så är jag hemma o kör Unive från klockan 17 eller typ 18 och kör till 23:00 och detta är min vardag. Jag hänger mycket på piren, torget, motellet och allmäna ställen mycket mycket samt att jag hänger mycket vid klubben som jag jobbar på och på dessa ställen brukar det vara mycket lall och regelbrytare, samt att folk brukar göra terrordåd och liknanade här på dessa platser.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag ahr varit medlem och spelar på unive för fösta gången för mer än 1 år sedan och det har varit super kul, jag har varit SV Innan men är ej längre
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet ej hur man lägger in bilden här, men kan visa på intervjun om jag blir godkänd.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har ansvaret att se till att alla som gör regelbrott ska bort så fort som möjligt om staffs inte speccar just på den sekunden/tiden så det skulle vara kul att ta ansvret att banna/kicka folk om det bryter något regelbrott som vdm,rdm eller lall.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli servervakt efter som att jag ahr varit det inna och har erfarenheter inom SV. Samt jag tycker att detta är sjukt kul jobb att ha när man ändå är inne och rollspelar inne på servern, då menar jag att det är spännande att vara SV på unive. Samt att jag hänger mycket på piren, torget, motellet och allmäna ställen mycket mycket samt att jag hänger mycket vid klubben som jag jobbar på och på dessa ställen brukar det vara mycket lall och regelbrytare, samt att folk brukar göra terrordåd och liknanade här på dessa platser.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse skulle jag säga är att man t,ex Ressar inne i ett sncario eller har toggleid på scnario som storming eller skottlosningar eller liknande saker. jag kommer sköta jobbet galant och ej vara korrupt eller abusa mina perms.