Nekad San Andreas | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

San Andreas

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Vad är ditt discord namn? san__andreas

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Wirk, Han kommer ifrån en liten stad på västkusten vid namnet Lysekil. Han har växtuppt med sin familj som inne bär sin broder Staffan samt Fader Fiskedrag, moder Katrin. Anders bakrund som en räkmacka. Han har levt på den övre sidan i det segregerade samhället, detta har gjort till en översittar, som inte slänger ett öga på medelklassen utan håller fokuset på toppen. Hans framtidsplaner är att bli en riktigt grischare som ernstberger( pensionsscammer). Hobbys är golf, padel, arkitektur vid lake como, samt poesi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en suverän rp så jag har varit medlem här innan bara att jag råkade klicka i test medlem så allt försvann. Men summan av kademumman så har jag en liten unik rp då jag inte vikar mig för dem som tror att dem utövar ett hot till dem svagare individerna. (never back down never what)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man skall spela för att båda motparterna skall ha kul och kunna bidra till olika scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Failrp, Fearrp, Sunförnuft, copbait, pg, poor rp,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? fivem , redm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nixen pixen dixen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka