Nekad Samurayen | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samurayen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef zahir

Vad är ditt discord namn? SAMURAYEN

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 1993

Berätta om din karaktär. Kennedy Tapas är 25 år och har haft det tufft i sitt liv där hans föräldrar var fattiga när han var ung. han såg andra i hans umgänge ha dyra saker och kunde göra som dom ville, men Kennedy kunde inte ha dessa saker. han drogs in i kriminalitet sakta men säkert. han började med att sno saker som han ville ha och därifrån fick han kick så han börja snatta och sälja stöldsgods för att dra in pengar. behovet av att tjäna mycket mer så drogs han in i grövre kriminalitet. det gick från att snatta till att göra grova inbrott/stölder, till att sälja droger och ju mer kriminaliteten blev grövre så växte polisens intresse med tiden. Kennedy har varit i kriminaliteten sen tonåren och vill verkligen köra hela linan ut och hoppas på att bli rik inom kriminaliteten men det viktigaste av allt är att han får hänga med sina barndomsvänner hela banan ut. Kennedy har alltid viljat känna en samhörighet och bli sedd av andra i sin omgivning. Kennedy är driven och smart men ilskan i honom kan orska mycket problem i hans liv. han kämpar mellan gott och ont.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med social RP och hjälpa till med det jag kan inom serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel att ge upp när polisen jagar mig eller att ta upp händerna när en fiende siktar ett vapen mot mig. kortsagt det är inte bara jag som ska vinna. alla ska ha kul och tycka att det är fair.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Sunt Förnuft, Röst efter karaktär och Social RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja men det har varit problem med andra servrar då andra spelare inte har spelat enligt RP vilket är det jag tycker är roligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, jag vill ha en seriös och rolig RP där jag kan agera som om det vore verklighet. i slutet av dagen så handlar RP om att man ska rollspela.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Nekad under muntlig intervju då du tyvärr hade för många fel på grundreglerna. De reglerna du inte kunde var:

- METAGAMING
- FEAR RP
- POWERGAMING
- NLR

Plugga på dessa och alla andra grundregler så kommer du nog definitivt att klara av din nästa intervju! :)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka