Nekad samuellisemark | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Aktiv Medlem
Meddelanden
621
Reaction score
37
Ditt discord namn: Samuellisemark

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Valentino1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att han trodde jag pratade med döda kroppar som jag inte viste att de var, Jag såg på de klipper som valentino10 visade mig at jag sa ett antal ord som jag inte skulle sagt samt så skulle jag inte skjutit han som satt fram. jag fattar varför jag fick indraget krim och ban, men jag vill bara ha en chans till att bevisa att jag kan bidra med en bra rp.

Hur är beslutet felaktigt? Nej då jag fattade nu att jag gjorde fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Valentino1

Hej på dig @samuellisemark!

Så jag förstår detta rätt nu, du ser inget fel med beslutet Valentino1 tog?
Och du fattar själv att det du gjorde var fel?

Om jag får säga mitt här så har @samuellisemark en riktigt bra RP och borde absolut inte få indraget för att man pratar med döda kroppar, mer en varning eller två och lära honom att det inte är OK. Av det jag sett så länge jag spelat på Unive händer detta titt som tätt utan åtgärder och @samuellisemark är en person som i normala fall bidrar till en god socialRP. Detta skriver jag i stundande krig mellan våra gäng.

Tack!
Med vänliga hälsnignar,
Rille

Nekad.
Du hade sedan tidigare även 2 kriminella varningar vilket som gjorde att du innan detta regelbrott redan hängde på en lös tråd.
Är absolut glad att du förstår ditt fel men tyvärr kommer jag ej kunna ge tillbaks din kriminella roll.
Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka