Nekad samuellisemark | Beslut Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Ditt discord namn: Mitt discord namn är Samuellisemark.

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och ban.

Vem/vilka tog beslutet? WUX och Troik

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag skjöt mot en polisen.

Hur är beslutet felaktigt? Ja jag tycker de då jag inte såg en utväg i det hela. Jag fattar senare att jag skulle kunna ha tagit mig undan. Men till de hela. Vi var och letade efter folk som vi hade krig med, då så såg vi de och hoppade ut på de. De började att skjuta mot oss och då skjöt vi tillbaka, och i samma veva så kommer polisen för att de hade tydligen sätt vad som hände. Då då började de att skjuta mot oss och då så valde jag att skjuta mot de. När jag så att de trillade så gick jag till ett annat ställe och då så jagade polisen mig och då så valde jag att skjuta de. Jag fick två av de och valde att springa lite till. Då så kom polisen mot mig och jag bara sprang, jag fattade att de var kört för mig men jag gav inte upp. då så skulle jag springa mot vägen för att jag viste att de var folk från oss som kunde hjälpa mig. Men då så såg jag att polisen var där och att de skulle skjutit mot mig. Då så väljer jag att skjuta en grabb som kollade på mig och när han trillade så skulle jag ha skjutit på de andra. De i hela händelsen som de sa i support var att jag sjköt bara för de riktade på min grabb, men i hela värket inte såg han. Men fattar inte heller med att jag fick indraget krim. När de skulle ha kunnat ge mig två krim varningar för detta. för 1 jag såg inte att de riktade på min grabb då jag kollade på han som kollade på mig. 2 Jag skjöt han som kollade på mig för att han skulle ha skjutit mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte de men de han klipps på de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka