Accepterad samuellisemark | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Aktiv Medlem
Meddelanden
621
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samuellisemark

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-02 205847.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag började att skjuta på poliserna som riktade på min vän när jag bara kunde gått där ifrån-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till sjukan för att ta lite vård. När jag är på sjukan så är de en från våran allians som kommer och börjar att prata med mig. Efter lite pratande så väljer vi att åka till ett gäng hus för att kolla om de var folk som var där. När vi är framme så ser vi 2 personer och så frågar vi de och de vill hänga med och äta pizza. Efter 5 minuter så var vi framme vid pizza stället där vi tar och äter lite. efter ca 5 minuter så blir vi stammade i prios som vi rullar på. När vi var framme så ser vi de vi har krig med och börjar att prata med dem. Några minuter senare så hoppar hela den bilen ut ( den jag sitter i ) och den bilen vi ska hoppa ut på. Efter ett tag av skjutande så har vi serener och försökte att fly. Men de gick inte att göra. Polisen kommer och våran bil gick sönder. Vi börjar att springa mot en gränd och jag smället ett varningskott mot de. De skiter i att jag har vapen och fortsätter att jaga mig. När jag var framme vid en väg så märker jag att jag måste skjuta de då jag inte skulle ha klarat mig i detta scenario. Men visst jag fattar att man ska låta motparten vinna i scenarion för att de ska bli rolig rp men jag väljer att skjuta de. När jag skjut ner de så skulle jag gå ut på vägen för att jag visste att våra folk var och snurrade runt hela området. Efter ett tag när jag kom fram så ser jag att min kompis är nerskottad av poliserna men att han överlevde. Då så väljer jag att skjuta mot de poliserna och de är då som jag får min ban. Jag fattar att jag fick min ban, jag har även de klippet på när jag ser att jag hade kunnat att göras vad som helst för att komma undan men väljer att skjuta de bara för att.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban, jag fattar min ban som jag fick av Wux och Troik

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad, och senaste gången fick jag med indraget och ban, jag fick de för att jag pratade med döda kroppar samtidigt som jag förnedrar de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle har sprungit därifrån i stället att skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag fattar att jag inte skulle ha gjort som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ha en bra dag du som läser detta. Mvh mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka