Nekad samuellisemark | Ban Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Aktiv Medlem
Meddelanden
621
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samuellisemark

Vem var det som bannade dig? Valentino1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-20 164253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar inte min ban men jag tömde ett magg på de vi hade krig med och förnedrade de samtidigt. För att jag inte trodde en var död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några körde bil och då så treffade vi på några som vi brukar att hjälpa och då hjälper dom oss. Idag så letade vi efter kg och la familiga. Efter ett tag möter vi på några från KG och då så åker vi medans de andra väljer att stanna kvar och skjuta. Vi börjar att åka till de andra som var där och väljer att skjuta dom. Vi fick två av dom men det var kvar en i bilen, vi följer efter dom och då så flyger de och landar på hjulen igen. Och då så kör han ner för en bra för att inte bli kidnappade av oss. Vi valde då att åka och kolla till de andra, då säger de till oss att de hade skjutit ner en bil och att de var osäkra på om en var död. Vi åker för att kolla och då så hoppade jag ut och börjde skjuta för att säkerhetställa att de var döda. Samtidigt så sa jag lite ord till de och då så åkte vi efter att vi tömde ett magg på de. efter ett tag så får jag en ping av valentino1 att komma support villket jag gjorde. Och då då sa han att jag skulle få indragen krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja då jag inte fattar vad jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev bannad förra veckan mitt i ett scenario då jag skrev mig med i OOC chatten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skjutit han som jag trodde levde i bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska skjuta folk man tror inte är döda i en bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Hej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka