Nekad samueldaking1234 | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samueldaking1234

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? samueldaking#2007

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 16:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? vne exakt hur länge men länge

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har i uppgift att göra servern bättre, dem ska fixa rpn där dem rpar, dem ska banna eller kicka folk vid regelbrott, om d inte e nått grovt o han e icke medlem räcker d med en kick, men om d e grovt sv banna och skicka ut i bans

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att utveckla serverns rp, jag vill se till att folk runtomkring mig sköter sin rp och inte gör regelbrott, har även varit servervakt tidigare många gånger och jag vet hur jag sköter mina perms rätt, jag vill få serverns rp bli bra då d är mycket roligare att rpa utan regelbrott

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse e om du t.ex ressar i scenario när du dött, du kanske behöver äta så ressar du, du ressar din polare utan att han skickar klipp till dig
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top