Nekad samueldaking | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samueldaking

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? samuel

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007

Vad heter du på discord? samueldaking#9395

Ditt Hex-ID 11000013e454438

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej jag äger ingen ped men skulle jätte gärna vilja göra de

Vilken ped ansöker du för? Skulle vilja ansöka till en ped som passar min karaktär jätte mycke som liknar han ganska mycke a_m_m_soucent_04

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Ali Granqvist och är 22 år gammal och han är ganska speciell.Ali kommer från sverige och har en lilla syster och 2 kusiner och han har haft det tuff uppväxt för hans mamma dog i en bilolycka när hon skulle till jobbet.Han har ett stort intresse av motorcyklar och har haft det sedan han var 6 år gammal.Det som gör honom väldigt speciell är att han blir arg när folk pratar om hans familj på ett sätt han inte vill.Han gillar inte negativitet helt enkelt.Ali har många vänner och gillar att hänga med dem.ALi hamnar inte jätte ofta men ibland i bråk och då handlar det om att han blir arg på andra folk för dem e taskiga eller pratar skit.Min rp skulle kunna höjas jätte mycke då jag kommer utgå från suntförnuft mycket mer och skulle göra fler roliga scenarion

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras?Det finns extremt många bra rpare Unive och jag skulle säga att jag var en av dem. Min rp nivå blir bara bättre och bättre för varje dag och det märker jag också. Min rp nivå till skillnad från vissa andra kan vara att jag inte bryter mot några regler och försöker rpa så bra som möjligt. Jag försöker helt enkelt göra så bra scenarion som det bara går igenom att inte ta för hastiga beslut och ha tålamod. Jag utgår ifrån suntförnuft och gör inte saker som inte skulle kunnat hända i verkligheten. Jag försöker också vara väldigt lugn/lowkey i mitt rpande och inte göra för hastiga beslut. Tex om någon har kidnappat en i vårat gäng kan man försöka göra upp en plan och sedan göra att bra scenario som tex att man förhandlar att man tar en av det andra gänget och förhandlar med varandra. Man ska tex inte göra poliser blir efter en i stan med flit utan att alltid utgå ifrån suntförnuft. Detta gör jag till skillnad från vissa andra och om jag skulle få en ped skulle det bli ännu bättre då min karaktär skulle bli mycket mer realistik och bättre på alla sätt.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped för att göra min karaktär mer realistisk och se mer verklig ut. Man vill ha en person som skiljer från alla andra på servern och därför tycker jag peden jag valt är extremt bra. Den kommer förbättra allting på olika sätt och rp nivån kommer höjas väldigt väldigt mycket. Det blir också roligare att rpa som en person som inte ser ut som alla andra och genom att det blir roligare blir det bättre scenarion och man försöker verkligen tänka till hur man ska göra då man fått påliten att ha ped. Min karaktär får då också sin egna personlighet och detta stärker rpn då han har sin egna klädstil och sitt egna utseende. Han kommer vara enklade att känna igen om han inte har sin mask på sig och detta kommer göra att fler vet vem han är och han kan skaffa fler kontakter och göra bättre och roligare scenarion.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att få så roliga scenarion som möjligt och få högre rp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka