Nekad Samuelbraman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuelbraman

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? samuelbraman

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Berg och är 51 år gammal. Han kommer från en liten stad i Norrland. Hans fru lämnade honom och därför flyttade han till staden. Hans fru var det enda sällskapet han hade, och resten av hans familj dog. Han är inte nöjd med sitt liv längre, så han kommer att försöka förvärra andras liv genom att göra hemska saker. Livet hade förlorat sin glans, och den säkerhet han en gång kände hade förvandlats till en bitter smak av förlust och ensamhet. Men redan som ung hade han upptäckt en spännande känsla av makt och när han gick runt i sin pappas affär så snodde han alltid några mynt från kassan utan att bli upptäckt. Han minns fortfarande den förbjudna njutningen av att undvika uppmärksamhet, och nu när han var äldre tog han beslutet att utforska dessa mörka instinkter på ett mycket farligare sätt. Men det finns en annan sida av Samuel som är när han lever sitt ''normala liv'' då verkar han som en helt vanlig person

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill förbättra serverns RP för alla och försöka komma på spännande scenarion som folk kan vara med i. Jag vill också lära känna nya personer och starta ett gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta den andra karaktären nå sina mål i ett scenario innebär att spela för motpartens fördel. Det främjar teamarbete, orsakar oväntade vändningar i handlingen och skapar en atmosfär som uppmuntrar rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst serverns regler. Jag har kört på servrar innan så därför förstår jag dem flesta som t.ex RDM, VDM, Metagaming och mer. Sen så måste man visa respekt för andra på servern, inte vara rasistisk eller nazistisk och inte använda servern för reklam.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört på några olika servrar som t.ex ortenwave där jag körde i ett tag men sen så fann jag inte det roliga i det. Efter det så testade jag en server som hette Täby Emergency Roleplay som jag tyckte var rolig men sen stängde.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka