Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198281735265/
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Bratås
Vad är ditt discord namn? Samuelbr#2222
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Ceasar, och är 20 år gammal. Samuel är en rätt sprallig grabb som gillar att skämta. Fast han oftast är på bra humör finns det plats för ilska. Ilskan går i glöd när du kränker en i Samuels omgivning. Han sätter sin familj före sig själv. Samuels hemliga dröm är att bli en rappare. Tyvärr har han inga kontakter i den så kallade "rap-branschen" men han önskar att en dag stå på en scen och uppträda. Samuel är ganska ny in flyttad i staden. Han har tre vänner ola och jens. Ola och jens personligheter matcher inte alls med Samuels personlighet. Men som sagt, vänner är vänner. Samuel höjer ton om någon kränker Ola eller Jens. Ola och Jens var dem första personerna Samuel träffade i staden och dem har vart vänner sen dess. Samuel Har inte bara rapp som hobby utan har även ett intresse för kläder. Han vill även bli bättre kring bilar och dess förmågor. Eftersom att Samuel är en glad och sprallig karaktär visar han sällan sina svaga känslor. Han är sällan ledsen när andra är i närheten. Men det kan hända att en å annan tår rinner ner för hans kind om han är kring hans vänner. Men ALDRIG framför främlingar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har inte så många spel att spela för nuläget. Därför kommer jag lägga ner extra mycket tid på servern. Jag Gillar att hålla koll på saker och hoppas att jag någon gång kan bli staff/mod på något vänster. Jag tycker att Rp:n blir mycket roligare med ett jobb och ett medlemskap. Jag skulle säga att medlemskapet är som ett medborgarskap. Och därför att det en skälvklar hett att göra denna ansökan. Jag kommer få fler möjligheter som kommer öka mitt intresse för servern. Jag hjälper gärna folk på discord som behöver hjälp. (såklart inte i spelet). Jag tycker själv att det är jobbigt att inte få hjälp i lägen där jag inte vet vad jag ska göra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Finns det någon bättre server? Enligt mig är unive servern med bäst RP med tanke på åldrarna. Jag tycker att Unive har blandat folk och speglar den verkliga världen. Antalet "Plugins" och justeringar på mappen ökar även mitt intresse på unive.
Hur hittade du Unive? Hört om servern via bland annat tiktok, highlights, streamers och vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? att se till att alla har så roligt som möjligt, såklart jag med. jag vill sprida glädje men också visa naturliga känslor som kan förekomma irl
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att alla på servern ska ha det roligt. Jag vill göra servern verkligare och mer underhållande. jag vill starta fler naturliga konversationer och även försöka öka serverns mängd spelare.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte alls
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Bratås
Vad är ditt discord namn? Samuelbr#2222
Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Ceasar, och är 20 år gammal. Samuel är en rätt sprallig grabb som gillar att skämta. Fast han oftast är på bra humör finns det plats för ilska. Ilskan går i glöd när du kränker en i Samuels omgivning. Han sätter sin familj före sig själv. Samuels hemliga dröm är att bli en rappare. Tyvärr har han inga kontakter i den så kallade "rap-branschen" men han önskar att en dag stå på en scen och uppträda. Samuel är ganska ny in flyttad i staden. Han har tre vänner ola och jens. Ola och jens personligheter matcher inte alls med Samuels personlighet. Men som sagt, vänner är vänner. Samuel höjer ton om någon kränker Ola eller Jens. Ola och Jens var dem första personerna Samuel träffade i staden och dem har vart vänner sen dess. Samuel Har inte bara rapp som hobby utan har även ett intresse för kläder. Han vill även bli bättre kring bilar och dess förmågor. Eftersom att Samuel är en glad och sprallig karaktär visar han sällan sina svaga känslor. Han är sällan ledsen när andra är i närheten. Men det kan hända att en å annan tår rinner ner för hans kind om han är kring hans vänner. Men ALDRIG framför främlingar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har inte så många spel att spela för nuläget. Därför kommer jag lägga ner extra mycket tid på servern. Jag Gillar att hålla koll på saker och hoppas att jag någon gång kan bli staff/mod på något vänster. Jag tycker att Rp:n blir mycket roligare med ett jobb och ett medlemskap. Jag skulle säga att medlemskapet är som ett medborgarskap. Och därför att det en skälvklar hett att göra denna ansökan. Jag kommer få fler möjligheter som kommer öka mitt intresse för servern. Jag hjälper gärna folk på discord som behöver hjälp. (såklart inte i spelet). Jag tycker själv att det är jobbigt att inte få hjälp i lägen där jag inte vet vad jag ska göra.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Finns det någon bättre server? Enligt mig är unive servern med bäst RP med tanke på åldrarna. Jag tycker att Unive har blandat folk och speglar den verkliga världen. Antalet "Plugins" och justeringar på mappen ökar även mitt intresse på unive.
Hur hittade du Unive? Hört om servern via bland annat tiktok, highlights, streamers och vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? att se till att alla har så roligt som möjligt, såklart jag med. jag vill sprida glädje men också visa naturliga känslor som kan förekomma irl
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att alla på servern ska ha det roligt. Jag vill göra servern verkligare och mer underhållande. jag vill starta fler naturliga konversationer och även försöka öka serverns mängd spelare.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte alls