Nekad samuelbörjesson | Whitelist ansökning [Leo/Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

samuelbörjesson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Användarnamn: samuelbörjesson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198194422819/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Svensson

Vad är ditt discord namn? Svensson#3556

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Samuel Börjesson växte upp i en liten ort i Sverige som heter Ödeshög, Han började tycka om och mekcka i väldigt ung ålder, han har alltid tyckt om bilar. Både hans pappa och morfar. Första gången han hjälpte till var när hans pappa hade köpt en volvo 744 88a och dom skulle byta bakaxel på den, Samuel tyckte det var jätte kul och lärorikt, han ville alltid va med sin pappa när han skulle mecka med sin bil. Samuel lärde sig mycket när han va med hans pappa och morfar i garaget. När samuel fyllde 14 år och kom hem från skolan efter en lång dag. Så stod det en volvo 240 på gården som hans pappa och hans morfar köpt till han. Dom skulle bygga A-traktor av den och Samuel va så glad. Nästa dag så började bygget på volvon. Dom byggde volvo 240in till A-traktor på en vecka. När dom var klara med den så var det bara för Samuel och vänta tills han klarat körkortet. Samuel Börjesson har alltid haft ögat för mekaniker. Men allt säljande och bytande började när han var 19år. Han har sålt många bilar i sitt liv, både privat och på ett företag, Han fick jobb på KVD när han var 23 och där sålde han många bilar, han fick mycket bra kretik för han va så glad och härlig mot sina kunder. Han jobbade på KVD tills han blev 29år då tyckte han att han var färdig med säljandet så han slutade på KVD, många var ledsna för bästa säljaren och mekanikern skulle sluta på KVD. Nu när han är 32år så saknar han jobbet som både säljare och mekaniker och nu i denna åldern så är hans tankar och börja jobba hos Gunborgs begagnade bilar. I förhoppning på en ny kariär

Varför ska just du bli whitelistad? För jag spelat på servern ett bra tag nu utan whitelist. Jag kände att jag ville öka RP nivån och börja jobba på Gunborgs begagnade bilar och göra mer utförliga scenarion. Har också praktikserat och nu precis blivit anställd hos OP maskiner som traktor säljare i verkligheten. Så har mycket bra egenskaper inom ämnet. Vad som än kommer ske så kommer det försökas vara utförliga och uttänkta rp scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad på er server för jag trivas på servern och vill nu öka RP nivån och börja jobba med Whitelistade jobb för ett roligare och mer utförliga scenarion.

Hur många timmar har du på FiveM? 42h på detta kontot kan länka ett annars på över 1000h

Hur hittade du Multistaden? en vän bjöd in mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Skynda dig.
Du har tills 23.59 att ta din muntliga ansökan annars blir din ansökan automatiskt nekad.
Fredag, 20 nov.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka