- Meddelanden
- 101
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-bensin-9uch — FiveM, Utgår 2026-03-14
Anledning: skjuter en gata från polisstation
Bannad av: 1nedz
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag e vid mitt gänghus och chillar sedan ser jag åra gängbiLar åka utan för vårt hus och de snackade med grabbarna, jag följer med sen så åker vi upp mot meko typ fast vi har nära polisstaionen. och sen så ser jag den röda bilen som har hjälpt oss hela morgonen och har hängt med och klivit med oss och ser att de sjuter mot nån bil sen så ser jag att han hoppa ut och då väljer jag hoppa ut för att backa honom. men sen så ser jag att de var vendetta så jag säger förlåt och de sen så blir jag tillkallad till supp
Tar du ansvar för det du blev bannad för? aa för jag tänkte inte då att de var en polistation, men ja jag tar ansvar för de jag har gjort
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ej hoppat ut och skulle bar åkt därifrån
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag tänkte inte då och jag visste inte vrf de hoppa ut på varandra men sen så märker jag att de var vendetta och då sa jag förlåt , samt fattar jag också för irl så skulle jag ej hoppa ut nära en polistation
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok