Accepterad Samuel Thörn | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Thörn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam Jonasson

Vad är ditt discord namn? Farmer Joe

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jan Emanuel är en 24 årig man med tuff uppväxt som blev slagen som barn, han vill nu ändra samhället som polis. Han kämpar hårt varje dag och är väldigt vältränad. Hans mamma var pundare och dog vid när Jan var 7 år. Jan har inget minne av sin pappa då hans far slog honom varje dag och lämnade Jan och hans mamma precis innan mamman dog. Jan levde sen med en fosterfamilj som inte heller behandlade han så bra men han växte sen upp och blev en bra man. Detta var pågrund av att han hade en bror som var hans idol och hjälte. Det Jan inte viste var dock att denna brodern var inblandad i gängkriminalitet och blev då sedan skjuten. Detta förändrade Jans liv då han ville bekämpa denna kriminalitet och göra världen till en bättre plats. Just nu är jan dock i en tuff plats i livet och vet inte riktigt vad han ska ta sig till. Han lever på a-kassa och andra bidrag men har nu bestämt sig för att ändra sitt liv till det goda igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, rolig och unik rp genom att vara trevlig men ändå spela min roll som Jan Emanuel. Jag kommer även att skaffa ett riktigt jobb och följa detta jobbet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sig själv utan även bry sig om andra och deras rp. Till exempel om jag är polis så ska jag inte bara arrestera någon bara för att jag"vet" att de är skyldig. Jag ska då prata med dem för att se deras synvinkel av scenariot så att jag vet hur de tänkte och sen utgå från det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Combatlogging vilket innebär att man inte bara kan lämna direkt när det är en t.ex skottlosning bara för att komma därifrån. RDM eller random deathmatch vilket innebär att man inte bara kan gå runt och döda folk. Sunt förnuft vilket innebär att man ska ta sunda och realistiska beslut som inte förstör ditt och alla andras rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på fler servrar innan t.ex Velo.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka