Nekad Samuel sw | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel sw

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987184521/

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Samme#0697

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christofer Sandberg och han är 30 år och kommer från Skåne. Han växte upp med sin mamma och pappa i Malmö och som liten hade han det ganska bra han hade gott om vänner och trivdes i skolan, i högstadiet gick han ut med godkända betyg i alla ämnen och valde att läsa samhälle på gymnasiet tiden gick och Christofer tog studenten efter de så tog han ett år ledigt innan han skulle börja utbilda sig till polis under de året så åkte Christofer runt gjorden och fick uppleva mycket när han kom tillbaka till Sverige så sökte han in till polis högskolan och han gick klart och blev en färdigutbildad polis han blev anställd av Malmö polisen där han jobbade några år, men Christofer kände att han inte ville leva hela sitt liv i Malmö så han flyttade till staden Unive där han hoppas på att kunna bli godkänd av kommunen så han kan bli polis här i denna staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har RPat ganska mycket och jag tror att jag kan bidra med en hög RP nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med bra rp och många spelare,

Hur hittade du Unive? Jag hittade den mer av en slump och efter att jag kollat lite tänkte jag att detta är en server för mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har tänkt bli polis för det är det jag är bäst att rpa på, och det är det jag gjort mest

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och skaffa nya vänner och ha good times, och att utveckla mitt RPande ännu mer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka