Nekad Samuel persson | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel sw

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: Samuel persson

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? samuel

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 150 ca

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att securitas behöver en ny chef och jag verkligen brinner för detta jobb och tycker det är skit kul plus att jag är en snäll och bra chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat lite på securitas tidigare annars har jag i andra städer jobbat som polis så har mycket erfarenhet där ifrån.

Berskiv din karaktär? han heter peter rätz och är 28 år han är en glad och go kille som gillar människor han kan bli arg när det behövs men är för det mesta go o glad, han har ett stort intresse för fotboll och bilar som liten spelade han väldigt mycket fotboll och stod i pappas garage och mecka med en liten motercykel.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje dag om jag inte har något planerat så säg 3-7 timmar per dag och förmodligen längre på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut en sån grej skulle inte få mig och lämna tycker denna server är skit rolig klart det finns folk som inte vet hur man rpar men är är riktigt många roliga karaktärer som gör allt så jäkla roligt om man märker att ägarna har jobbat hårt och det har blivit riktigt bra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej det gör jag inte om jag börjar spela på en server så spelar jag på en server och multistaden är perfekt så jag spelar bara här.

Har du läst våra Regler? ja de e klart har läst dem flera gånger och brukar även har dem uppe och kollar så att jag inte av mistag gör något som bryter mot reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka