Nekad Samuel persson | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel sw

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198987184521/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: samuelwilke9

Vad är din discord tagg? Samme#0697

Vem var det som bannade dig? wille03

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Duping ~Wille03 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dem tror att jag dupat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inte online men jag kunde inte ta upp min pistol utan att jag droppa något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte den var fel men jag förstår varför ni bannade mig för det ser ut som jag dupar men jag kunde inte ta upp saker utan den låg bara kvar på marken om jag skulle ta upp den så var jag tvungen att droppa andra grejer och så försökte jag droppa den och ta upp den jag försökte byta plats med andra saker men det gick inte. jag respekterar fullt eran bedömning men jag dupade inte för vet inte ens hur man gör har av misstag gjort det en gång och då var det en hamburgare, jag vill inte vara bannad för tycker verkligen om multistaden den fick mig att börja spela fivem igen så ge mig en till chans så ska jag tänka på vad jag gör så det inte missuppfattas.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad innan, och vill inte bli det för jag älskar verkligen att spela fivem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade ba kunnat kontakta support och be om hjälp ellere ba droppat allt jag hade och tagit upp pistolen och köpt nytt och av de jag hade på mig och vaskat nytt guld och ba droppat de jag hade på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag att inte göra saker som kan se ut som att jag bryter mot regler.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka