Accepterad Samuel Olsson123 | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Olsson123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy

Vad är ditt discord namn? T1mlele

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Olsson. Samuel Olsson är 23 år gammal. Samuel Olsson är uppväxt i skåne i en stad som heter malmö. Samuel Olsson har inga syskon eftersom hans föräldrar dog i ett krig när Samuel Olsson bara var 14 år. Samuel Olsson har växt upp i en fosterfasmilj som tar väl hand om honom. Hans foster föräldrar heter Sofie och Patrik. Han har också en foster bror som heter Ricky. Ricky tar väldigt bra hand om Samuel när han har jobbiga perioder med sina gammla föräldrar. Samuels inttressen var bilar och bli rik för när han var liten ville han ge pengar till folk som har det jobbigt och donera pengar till föreningar där barn har det jobbigt t.e.x Krig han vill rädda barnen som är i krig. En lycklig dag vill Samuel äga Saab 9-3 turbo. Det har varit hans dröm bil jätte länge för hans fosterfamilj har en Saab 9-3 turbo och han vill en dag pröva känslan med att köra den. Ricky har haft samma intresse som Samuel det var där Samuel fick sitt intresse. Samuels dröm jobb är att bli mekonom för han älskar bilar och han vill jobba med bilar. Samuel har många känslor och han kan bli lätt arg och ledsen. Men han kan vara väldigt hjälpfull och schysst mot andra personer han behandlar personer med respect. Hans intressen är bli rik och köpa massor med luxury bilar han vill helt enkelt bli miljonär. Han vill en dag ge miljoner till sina fosterföräldrar för allt dom har gjort för Samuel och att dom har varit där för han och stötat honom i svåras sitvationer speciellt Ricky.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp nivå och kunna utveckla serverns rp genom att jag rpa och jag kan lära folk att rpa. Jag har rpa i 3 år och jag har kunnat utveckla mycket med min rp jag vet hur jag ska hantera sitvationer. För jag vill jobba som mekonom och då kommer jag kunna bidra med mycket rp där ifrån om jag blir mekonom för jag kommer hjälpa massor med folk som dom blir nöjda och glada. Jag vet dom flesta reglerna inom rp vad man får och inte får göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att motståndaren ska kunna vinna under ett scenario för man måste inte alltid vinna scenario för det ska vara roligt om du låter alla ta del i ett scenario så ska det även vara rooligt för dom skit i om du blir tagen av polisen det viktigaste är att det blir roligt för alla spelare i scenario sen kommer det andra scenario där du kanske vinner. Det viktigaste är att det ska vara roligt för alla så man får det roligt under scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom reglerna ordentligt. Man får inte rdm=Man får inte döda personer utan någon anledning. Vdm=Man får inte använda bilar som ett vapen för att döda fo. Powergaming=Man måste rpa på sina skador man får inte ignonera skador och köra iväg utan att säga att det gjorde ont. Metagaming=Man får inte ta information från discord i scenario som din karaktär inte vet om för det ska bli så realistisk som möjligt för det kan förstöra för andra och dig själv och då blir det inte lika roligt att spela längre om man inte följer reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har 2,5 års efaranhet genom andra rp servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka