Nekad Samuel Olsson123 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Olsson123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy

Vad är ditt discord namn? T1mlele

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Det är en karaktär som heter samuel Olsson han är 20 år och är väldigt bil intresserad han väldigt pengar inriktat han vill helt enkelt bli rik och köpa feta bilar och leva livet. Han är väldigt glad och positiv men när någon inte visar respekt till honom eller om någon bråkar med han så blir han väldigt arg och gör vissa dumma saker. Han kan också hantera ilskan ibland men han jobbar på det. Han är väldigt lugn i vissa stressade situationer så han är bra på hantera stressade situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill helt enkelt bidra med bra Rp göra servern till en annan nivå med Rp. Jag kommer bidra med mycket positivitet och göra servern till en nice och rolig server att spela på. Jag kommer försöka göra servern så bra som möjligt utan några konstigheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela tills den andra personen vinner i ett scenariot. Man behöver inte alltid vinna scenario det ska vara kul för båda två.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man få inte rdm, vdm, metagaming, powergaming och man måste använda rätt rp i scenario fear rp realistisk rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, Har kört på många rp servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är väldigt schysst och har bra rp men vill utveckla rpn så gott jag kan.

Nekad
Anledning:
Utveckla "karaktärsbeskrivning". T.ex uppväxt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka