Accepterad Samuel Noory | Medlem ansökning [Nilsis] [Oddie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel noory

Vad är ditt discord namn? samuelnoory#2223

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 1999

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär som heter Samuel kommer från iran där han har levt med en mamma och två bröder. Han kom till Unive för att få en bättre framtid men det gick inte som planerat. Han kom till Unive i 21 års olden där allt börja gå snät först pluggade han men han behövde pengar och han tyckte att skolan inte är någon för han . Han börja jobba som mekaniker och hänga sent ute på kvällarna med dåliga menniskor han börja göra allt från att snå moppar till att sälja droger. Han försökte ta sitt live samman men det går inte så bra. när räkningarna bara blir större och större så behöver han mer pengar och gör dåligare och kriminellare saker.
Nu är han 22år och han har hoppat av skolan och tänker jobba på gatan då han inte har så mycket vall ingen utbilning så finns det inga jobb. Han gillade va med sin familj i iran men nu när han inte är där vet han inte vad han ska göra. Han har ej några intressen det är bara att fixa pengar.

Det var allt om min karaktär ge mig en chans hoppas jag kommer in tack.
vänliga hälsningar Samuel

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har alttid viljat spela fivem och ni är den bästa grouppen jag har hittat och jag rolplayar bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men bra rp,inte att skoja runt,va seriös och ha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att om du är i ett scenario så ska du inte göra det tråkigt för motpartens till exempel att du har kidnappat någon och sen dumpar du personen så den inte kan spela på 12 timmar det är liksom inte så kul för motparten.

Hur hittade du Unive? Hej jag hittade Unive från youtube och två vänner som spelar det ganksa mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka