Accepterad Samuel Noory | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Samuel.

Vad är ditt discord namn? På discord heter jag s.n och mitt smeknamn är 𝐀𝐛𝐚𝐳™

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär som heter Gabriel kommer från iran där han har levt med en mamma och två bröder. Han kom till Unive för att få en bättre framtid men det gick inte som planerat. Han kom till Unive i 21 års olden där allt börja gå snät först pluggade han men han behövde pengar och han tyckte att skolan inte är någon för han . Han börja jobba som mekaniker och hänga sent ute på kvällarna med dåliga menniskor han börja göra allt från att snå moppar till att sälja droger. Han försökte ta sitt live samman men det går inte så bra. när räkningarna bara blir större och större så behöver han mer pengar och gör dåligare och kriminellare saker. Nu är han 22år och han har hoppat av skolan och tänker jobba på gatan då han inte har så mycket vall ingen utbilning så finns det inga jobb. Han gillade va med sin familj i iran men nu när han inte är där vet han inte vad han ska göra. Han har ej några intressen det är bara att fixa pengar. Det var allt om min karaktär ge mig en chans hoppas jag kommer in tack. vänliga hälsningar Gabriel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion som inte slutar med ett support ärende eller att någon blir ledsen såklart ska man kunna ta att man har förlorat ett scenario men det ska fortfarande vara roligt.
jag kan samt bidra med en till streamer i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa för mot partnens vinst i t.e.x ett skott scenario, Det blir inte roligt om du vinner hela tiden ibland måste du låta motpartnen vinna för fler roliga scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har rpat på Unive innan och vet var enda reglen Som Suntförnuft som är att man ska tänka logiskt och fear rp som är att man ska värna om sitt liv och powergaming som är att man t.e.x åker in i en väg och bara fortsätter åker utan någon reaktion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes är gammal spelare på Unive och har kört flera ståra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det var allt för mig.

han som nekade förra sa att jag kunde göra en ny direkt för att det blev fel vi har tagit det i sup också

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka