Nekad Samuel Noory | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? s.n

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att jag åkte ur sjukan och jag var ett annat scenario där jag körde efter en bil och då kommer en annan bil och hoppar ut på mig och jag väljer att köra fram lite stanna för att prata och reda ut det och då var det greenzone där jag var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i sjukan och vänta på en kille som sa att jag skulle vakta hans bil och han sa att han kommer om 2 min jag står där nere minst 10 min han kommer inte så jag tar hans bil och åker ut med den då ser jag en gul bil som börjar hetsa och allmänt håller på därför försöker jag kidnappa dom men jag uppfattar det som att det var gz och för nära sjukan därför väljer jag att avvakta med att ta dom där och då men exakt då kommer en annan bil på exakt samma ställe och hoppar du med sina bilar då ser jag att det är två personer från ett tidigare scenario med den kille jag lånade bilen ifrån han jag låna bilen ifrån och han som försöker kidnappa mig har beef och jag var med i det scenariot och var neutral och försökte lugna ner båda sidorna därför tänker jag att jag och han är chill men det tyckte inte han så han väljer att försöka kidnappa mig och när han hoppar ut så behövde han springa till mig och jag ser att han springer med vapen därför lägger jag in baken gör en snabb u sväng och kör fram så han inte skulle kunna skjuta mig när han sen hoppar in i sin bil frågar jag varför han riktade och försökte kidnappa för jag tänkte att det var ett missförstånd då pratar han halv ooc och säger du får inte vara här det är sjukan och säger kör vi jagar dig jag säger till dom grabbar va händer dom snackar halv ooc igen och säger ta hans sko storlek när dom har gjort det åker jag ett varv så dom inte blir sura sen börja min bil ryka så jag åkte in i autoexperten och skulle laga min bil då jag jobbar där det är legit en knapp tryck jag kör in i autexperten låstes porten så han inte kommer in då det va låst den lagar bilen öppnar och åker ut för att fortsätta med scenariot då hade han redan klippta och hoppat support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att det var jag som gjorde fel och inte tänkte en extra gång, Kan garantera att inte kommer göra om det och tänka lite extra innan jag gör något scenario igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Var ett bra tag sen därför var det inget jag har i minnet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att stannat när dom riktade efter jag kört ifrån lite och bara kört, sen hade jag också kunnat fortsatt köra bilen och inte åkt in till autoexperten vid bil jakten tills bilen dör sen så fortsätter jag fly till fots.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, ska tänka lite extra på sunt förnuft nästa gång och tänka om dom hoppar ut så och försöker kidnappa mig bara för dom gör det på gz ska inte jag åka ännu närmare denna gz och göra samma fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka