Accepterad Samuel Noory | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? S.N#1650

Vem var det som bannade dig? Johan.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-11 224113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi har snackat och han valde göra det för jag slåg på en killes bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa och en kille kommer och jag var sur från innan och han kommer med sin vän i en bil och vi båda är kaxiga mot varandra då sparkar jag på hans bil och hans vän och han gick ut ur bilen och stampa sönder mig så jag tog plåster sprang till några killar och en av dom var helper och alla sprang och börja slå ner alla dom och jag döda en av dom och jag vet jätte dåligt av mig och det ska inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte en felaktig ban Johan gjorde det bra han gjorde bara sitt jobb men jag tänkte jag fattar exakt vad jag har gjort och tar emot min ban men jag tänkte bara om han kunde tänka på att ge mig en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså va typ en månad sen så kommer ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jätte annorlunda men nu gjorde jag som jag gjorde och jag får stå för det. Det var bara mitt fel vill bara kolla om Johan kan ge mig en sista chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag fattar att det var ganska dålig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut det gör jag.

Tillbaka