Accepterad Samuel Noory | Ban Överklagan ( TheoJ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? S.N#1650

Vem var det som bannade dig? Theo J

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-30 145030.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min vän köpte krim utan att jag visste och han använde fake swish

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köpa upp med ett gäng min vän sa till mig gör en medlemskaps ansökan och köpa upp snabbt och sen när jag sa till detta gänget att jag inte är medlem så kickade dom mig ur dc och min vän sa fokusera på att bli medlem jag fixar krim jag sa till han hur ska du fixa krim med vilka pengar och han sa tänk inte på det så nästa dag så ringer jag han och säger varför är jag bannad och då sa han förlåt och sa att han använde fake swish till att köpa upp och dom var 3 styckna och dom alla är bannade och jag sa till han att du inte kan göra sånt utan min tillstånd så nu är jag bannad för någon min vän gjorde utan att säga till mig ni kan till och med gå in i gäng uppköps gruppen och kolla jag är bannad därifrån så det kan ha vart mig som köpte upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle köpa upp med ett gäng min vän sa till mig gör en medlemskaps ansökan och köpa upp snabbt och sen när jag sa till detta gänget att jag inte är medlem så kickade dom mig ur dc och min vän sa fokusera på att bli medlem jag fixar krim jag sa till han hur ska du fixa krim med vilka pengar och han sa tänk inte på det så nästa dag så ringer jag han och säger varför är jag bannad och då sa han förlåt och sa att han använde fake swish till att köpa upp och dom var 3 styckna och dom alla är bannade och jag sa till han att du inte kan göra sånt utan min tillstånd så nu är jag bannad för någon min vän gjorde utan att säga till mig ni kan till och med gå in i gäng uppköps gruppen och kolla jag är bannad därifrån så det kan ha vart mig som köpte upp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tycker inte det var en felaktig ban mer ett misförstånd och ganska kronglit misförstånd för det är gu inte ok att använda fake swish det är bedrägeri och är ett brott inom sverige.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg men har allafal aldrig varit bannad för detta innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat säga till min vän att säga vad han ska göra innan han gör det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid dubbelkola

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Vad heter din vän på dc?
han sa att han inte kommer erkänna någon för att han själv vill bli unbannad men det kan inte ha varit jag jag var inte ens medlem eller i donations rummet det var k3ckar09 som var i donations rummet och gjorde det och bara det är någ med bevis att det var han.

han sa att han inte kommer erkänna någon för att han själv vill bli unbannad men det kan inte ha varit jag jag var inte ens medlem eller i donations rummet det var k3ckar09 som var i donations rummet och gjorde det och bara det är någ med bevis att det var han.
Så du menar att din vän bara skrev in ditt dc namn på fake swishen fast du inte viste bara så du skulle få krim??

Så du menar att din vän bara skrev in ditt dc namn på fake swishen fast du inte viste bara så du skulle få krim??
Asså jag var ej medlem och han köpte Krim med fake Swish utan att jag visste och det kan inte vara jag för att jag inte var medlem på unive då och det var inte ens jag som hoppade i donations rummet

Men jag fattar om du nekar detta är en ganska krånglig och allvarlig händelse jag ber om ursäkt för att strul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka