Accepterad Samuel Noory | Ban Överklagan [Qativa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? samuelnoory#2223

Vem var det som bannade dig? Qativa #4325

Hur lång tid var din ban? först var det 3 dagar men bara för han ville jävlas med mig la han en perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230105_112919.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bara för att jag tog svart på mekonomen på en kund och för att han ville ha billigare och tänkte att det skulle va en del av någon amo mekaniker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbade natt skift på mekonomen tänkte att jag ska hjälpa några och laga bilen bara för att jag tog svart en gång så bannade han mig absolut jag fattar varför han bannade mig men en permanent baning va lite för hårt jag fattar om det skulle va 3 dagar men permanenet jag älskar deta spela min familj är i en jätte svår sitvation och deta spelet va det ända som fick mig må bra och tänka på något annat jag önskade mig gta och krim till födelsedags present för att bara kunna köra unive rolplay för det va det ända min familj hade råd med detta år och nu är alla mina jul klappar borta snälla ge mig en sisata chans jag ska aldrig göra om deta hoppas att ni fattar att en permanent banning va lite för hårt hoppas ni ser det själva och att ni kan hjälpa mig med detta ärende ha en bra dag tack och hej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag visste liksom inte att man inte fick rolplaya till en som sakt amo mekaniker för ganska många på verkstan tog svart trodde det va en del av rolplayen men jag ska göra bättre utav mig om jag får en till chans hoppas ni fattar vad jag menar och fattar att en perma banning va lite för hårt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det va att jag pratade om kriminella saker mitt på öppen plats på piren och trodde det bara räkte med att viska men jag har fattad att man måste ta någon längre bort för att kunna prata om sånt och va ganska diskret och det är det jag är nu den banningen fick jag för en vecka sen och jag gjorde aldrig om det även om banningen bara va i en timme så lärde jag min läxa och gjorde aldrig om det. Hoppas ni verklingen hjälper mig för unive är ett spel jag aldrig vill sluta spela annars hade jag inte velat ha krim på unvie som en födelsedag present. Men blev också bannad på krim servern automatiskt så om jag skulle få en till chans snälla ge mig till baka krim servern då jag har önskat mig det i födelsedags present.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag bara hade kunnat ge 1k för orginal priset istället för 400kr svart jag fattar verkligen att jag kunde undvika deta enkelt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut jag ska aldrig göra nånting sådant igen om jag får spela någonsin igen då jag har lärt mig om mina handligar och fattat vad som är rätt och inte och fattat att man ej får gjöra så jag gjorde ge mig bara en till chans tack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar inte va dena frågan menas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka