Nekad Samuel Noory | Ban Överklagan | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? S.N

Vem var det som bannade dig? Bing.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-25 082750.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c loggade och fear rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va så att jag gick runt i unive för att vissa mina vänner att det är en bra server och just när jag ska ta ut min stash bil så kommer en hel insatsstyrka bil och raidar ig försöker skjuta mig jag han lägga in i min stash bil men sen kommer dom efter mig in i huset och jag vänder mig och skjuter och dom döda mig sen så blev jag så sur för jag tyckte att det bara var allmänt tråkigt beteende det dom gjorde så jag la in en krasch kod och sen så frågade bing varför jag gjorde det sen så ljög jag och sa att jag bara krasha men sen i support erkännde jag till att ha använt krasch kod.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var bara jag som var lite sur.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad på 5 månader så kommer inte riktigt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta upp händerna och gett upp för ett mer utvecklat scenario och roligare scenario för poliserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka