Nekad Samuel Noory | Ban Överklagan | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? S.N

Vem var det som bannade dig? Bing.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-25 082750.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var en hel FBI bil som stormade när jag försöker få mina 3 vänner att joina servern för dom tror att det var en shoot on sight server, så jag sitter och skrämdelar servern till mina vänner vissar unika grejer samt mitt stash och när jag tar ut mitt stash kommer polisen och stormar det är bara jätte tråkigt att förlora allt man har jobbat för i 3 veckor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en grupp till 3 vänner som ville börja på Unive men visste inte om det var en shoot on sight server eller om den hade bra rp och när jag vissar olika unika scripts och vissar runt på servern så skulle jag lixom flexa med stash bilen sen så kommer polisen smattrar mig när jag sitter i stash bilen jag hinder lägga i den varför dom smattrar mig vet jag inte sen springer jag in i huset dom följer med mig och jag skjöt 2 av dom sen dog och la en crash kod och jag står för det jag gjorde jag erkänner att jag la en crash kod men jag är inte stolt över det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel även om att dom kanske också gjorde fel när dom börja skjuta för ingen anledning men jag står för att jag gjorde fel och jag ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på 5 månader minst så kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ställa in bilen och tagit upp händerna och låtit dom grippa mig och tagit min five-seven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag tycker inte det är värt längre att c logga eller fear rp för sånna små grejer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka