Accepterad Samuel Noory | Ban Överklagan [Ache]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuel Noory

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012671228/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eba6efc

Vad är din discord tagg? samuelnoory#2223

Vem var det som bannade dig? Ache #0286

Hur lång tid var din ban? 4 dagar men fattar absolut inte varför jag vart bannade

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230107_115229.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att på han skärm är det inte lika buggit jag bor i en långt hus och jag bor på ett 3 vånnings hus min internet är jätte långt bort. från mig och det brukar lagga ganska mycket för jag har trådlös dator.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min bil och det kommer några killar som ville så mig från ingenstans sen så ville jag åka därifrån för dom tänkte dra ut mig ifrån bilen för att gang banga mig så jag åkte ifrån och då rockade jag köra på dom dom hoppade fram för min bil och mitt internet va trökt och det hackade när jag gasa så på min skärm så hoppade dom framför min bil samtidigt som jag gasade så jag körde på han för jag hinner ju inte bromsa. jag har det ganska laggigt pgo för min dator har både google,fivem,discord,steam samtidigt och min internet rator siter på andrasidan mitt hus och mitt hus är ganska lågnt och stort och jag har trådlös anslutning så det brukar hacka ibland som det gjorde nu hoppas ni fattar varför det hände som det hände jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte säga att det va en felaktig ban det är bara att min dator är ganska trög och mitt internet så det brukar va delay för jag hadde också både google discord och steam och fivem på samtidigt och det är inte kul för min dator.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången blev jag bannad i 1 timme för att jag inte va jätte diskret när jag snackade om kriminella grejer andra gången så sålde jag svart på meko för jag tänkte att det skulle va någon amo verksta. Först när jag va bannad 1 timmeså hade jag inte varit så diskret men nu är jag jätte diskret. När jag va bannad på meko för attsälja svart så trodde jag att det va en roleplay i yrket men tydligen inte menjag blev bannad och jag gjorde aldrig om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha stannat tills min dator och internet ska sluta lagga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså jag skulle inte kunna göra så mycket annorlunda för på min skärm då gick dom fram för min bil samtidigt som jag gasa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar fortfarande inte vad denna frågan menas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka